Splošni pogoji

 Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom- 1)

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi » spletna trgovina«) upravlja podjetje :

Portia , Denis Šift s.p. Prvomajska ulica 9 2310 Slov.Bistrica,

matična številka: 8039259000 , davčna številka: SI23218436   ,

zavezanec za plačilo DDV,  ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pravice in obveznosti uporabnika in prodajalca ter urejajo poslovni odnos med njima.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja ter pravice in obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe o prodaji na daljavo (v nadaljnjem besedilu: Sporazum) med potrošnikom kot končnim kupcem in spletno trgovino in so sestavni del te pogodbe.

Potrošnik se mora predhodno seznaniti s pogoji prodaje, jih redno preverjati, da se zavedajo svojih pravic in obveznosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev brez predhodnega obvestila, in ne bo odgovoren za kakršnekoli posledice, ki izhajajo iz teh sprememb. Te spremembe začnejo veljati na dan objave na tej spletni strani.

Prodajalec si pridržuje pravico, da prekine storitev in spremembo vsebine, kot tudi druge storitve in pod strani, ki so del spletne trgovine kadarkoli in brez predhodnega obvestila in ne bo odgovoren za kakršne koli posledice takšnih sprememb. Te spremembe začele veljati po objavi na spletni stranicama. Prav tako lahko prodajalec spremeni, omeji ali prekinite storitev spletne trgovine kadarkoli in brez predhodnega obvestila, vključno z delno ali pa v celoti omeji dostop do nje in opravljanja določenih storitev za uporabnike, ki kršijo določila teh pogojev in splošnih pogojev uporabe.

 

Spletna trgovina v celoti zavrača vsakršno odgovornost za točnost in / ali popolnost vseh informacij in vsebine, vsebovane na teh domeni.  Spletna trgovina si pridržuje pravico do napak v opisu in sliki proizvoda.

*** Slike izdelka v spletni trgovini so ilustrativne narave in se včasih ne ujemajo z dejanskim videzom proizvoda. Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo do potankosti točnosti lastnosti izdelka. Za takšne proizvode kupec prodajalcu ne more očitati napak na ta račun. Spletna trgovina bo poskušal na spletni strani objavljati natančne in aktualne informacije, vendar ne prevzema odgovornosti za točnost in popolnost.

ON LINE NAKUP PREKO SPLETNE TRGOVINE  LASULJE – NAKUP IN ZAKLJUČEK PRODAJE

Z registracijo v spletni trgovini , uporabnik daje soglasje spletni trgovini z namenom spodbujanja storitev in izdelkov preko e-pošte lahko obvesti o spremembah ali dodajanje vsebine na straneh, popusti, promocije izdelkov ali spremembo načina storitev. Uporabnik lahko kadarkoli ponovno preučiti in si oglejte seznam prejemnikov e-novice.

Namen sporazuma je nakup izbranih izdelkov prek spletne trgovine v zameno za plačilo (cene) tega izdelka in z njimi povezane storitve dostavna cene istega izdelka. Pogodba je sklenjena z sredstvi komunikacije za sporazumevanje na daljavo (pogodba sklenjena na daljavo). Uporabnik ima pravico, da izbere možnost obveščanja o novih izdelkov, izdelkov v akcijski ali prejemanja naročanja na novice – Newsletter. Po uspešni registracije (pravilno izpolnjeni vsi zahtevani podatki) bo kupec – uporabnik preko e-pošte obveščen, da je registracija bila uspešna. Pri izdelkih, ki jih je mogoče kupiti preko domene www.lasulje.si , so navedeni podatki o specifikaciji proizvoda, cena. Pogoji dobave se potrdijo pri izvajanju naročila.

Cene izdelkov na spletni strani   so izražene z vključenim DDV. Pred sklenitvijo pogodbe, ima uporabnik možnost, da pregleda splošne pogoje ter jih z klikom na potrditveno polje potrdi. Pogoji so veljavni in so zavezujoče od trenutka, ko kupec sprejme ponudbo prodajalca na enega od dveh načinov:

– Izbira plačila in dokončanje naročil kot registrirani uporabnik spletne trgovine

– Izbira plačila in dokončanje naročil, kot uporabnika gost spletne trgovine,

– Izbira plačila in dokončanje / spreminjanje naročila po telefonu

V postopku registracije ali ustvarite uporabniškega račun, mora uporabnik izbrati ime ali ime, pod katerim bo potekalo izvajanje storitev in izberite varnostno geslo ter zagotoviti veljaven e-poštni naslov. Vsi podatki, potrebni za registracijo ali ustvarjanje uporabniškega računa, morajo biti resnični, saj je izrecno prepovedano uporabljati ali uporabiti podatke drugih ljudi.

Registrirajte se ali ustvarite račun samo za eno osebo, in ne smete posredovati informacij o registraciji ali računa tretjim osebam. Uporabnik je dolžan hraniti podatke o njihovi varnosti gesla in računa.

Za kršitev določil iz pogojev iz tega poglavja, se prodajalec prosto odloča po svojem preudarku za odpravljanje težav uporabniškega računa uporabnika pri registraciji in lahko račun uporabnika brez nadomestila katere koli stroškov ali škode tudi izbriše.

Pogodba začne veljati, ko uporabnik sprejme ponudbo za sklenitev takšnega sporazuma. Pogodba prodaje med stranko in proizvodi je končana v času plačilnih produktov.

Ob sklenitvi sporazuma – potrditve naročila vas bo v elektronski obliki, na vašem e-poštnem naslovu čakala e-pošta z vašim naročilom , ki vsebuje: potrditev sklenjene pogodbe. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.  Potrošnik ima tudi možnost skleniti pogodbo v angleškem in hrvaškem jeziku v kolikor na spletni strani ( čisto na vrhu strani s klikom za sestavo izberejo drug jezik če je omogočen.

Potrošnik si mora potrdilo in pogoje natisniti ali shraniti na primeren trajni nosilec podatkov, enako upravljalec spletne strani , ki predlaga, da si kupec trajno shrani tudi dokument pogoji poslovanja, ki je dostopen na sprednji strani spletne trgovine. Vse sklenjene pogodbe se hranijo na sedežu podjetja; dostop do le-teh je možen z naročilom po e-pošti ali pisno na naslov podjetja: Portia, Denis Šift s.p. Prvomajska ulica 9  2310 Slov.Bistrica.

PREKINITEV ODSTOP OD POGODBE SKLENJENE NA DALJAVO

Uporabnik / kupec lahko enostransko odpove pogodbo v 14 (štirinajstih) dneh brez navedbe razloga v skladu s 43č in 43.d. členom ZVPot, skupaj z obrazcem –  Obrazce vračilo blaga

V skladu z odstavkom 1. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 41/14), uporabnik nima pravice, da enostransko prekine pogodbo, če gre za storitev v celoti že za izpolnjeno, in se je začelo z njegovim izrecnim predhodnim soglasjem in s potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da je bo izgubil pravico, da enostransko prekine pogodbo, če je storitev v celoti izpolnjena.

Kupec lahko uveljavlja pravico, da enostransko prekine pogodbo, vendar mora prodajalca obvezno obvestiti o svoji odločitvi ter enostransko prekinitev pogodbe podati pred rokom in podati nedvoumno izjavo po e-mailu ali po pošti, katero pošlje na naslov:

( Portia Prvomajska ulica 9 2310 Slov.Bistrica ) ali po e-pošti  , z imenom, naslovom, telefonsko številko ali e-poštni naslov, številka naročila ali račun, in pisno izjavo za enostransko odpoved tega sporazuma. Prav tako lahko izjavo v obliki enostranske odpovedi tega sporazuma, ki se nahaja na splošnih pogojih spletne trgovine elektronsko izpolnite in pošljete.

Rok za enostransko prekinitev pogodbe, je 14 (štirinajst) dni od dneva, ko je kupec ali tretja oseba blago prevzela, ki je predmet pogodbe, predložena v posesti, ali v primeru storitev iz pogodbenih določil.

Prodajalec vračilo kupnine lahko izvede šele po tem, ko se blago vrne in je ga prodajalec sprejel ter pregledal, da ustreza pogojem vračila in da je nepoškodovano ter v orginalni embalaži.

Kupec je dolžan dostaviti blago in ga odposlati na naslov prodajalca , brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od datuma, ko kupec pošlje svojo odločitev, da enostransko prekine pogodbo. Stroške vračila blaga kupcu v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (NN 41/14, čl. 77), mora sam nositi. Kupec je odgovoren za morebitno oslabitev blaga, ki so posledica ravnanja z blagom. ( poškodovana embalaža, … )

Izvod obrazca za enostransko prekinitev pogodbe, ki je na naši spletni strani lahko izpolnite in pošljete v elektronski obliki.

OBRAZEC V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE SKLENJENE NA DALJAVO ZUNAJ POSLOVNIH PROSTOROV( UR.L.RS,ŠT. 43/2014)

za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d. člena.

Obrazec za enostransko prekinitev pogodbe lahko prenesete z klikom na slikic 

ali    ali na link  Obrazce za vračilo 

Prevzem vrnjenih artiklov izdelkov z odprto embalažo :

Vrnjene artikle v spletni trgovini pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje in uporabo vendar ocenimo njihovo zmanjšano vrednost.

Artikli z odprto embalažo ali poškodovanim izdelkom.
Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, brez etikete itd.) in še lahko gredo v nadaljnjo prodajo.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč.

Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Odvisno od ugotovitve ali se je izdelek nepravilno uporabljal ali namerno poškodoval ali je kupec resnično prejel poškodovan izdelek.

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Prodajalec zavrne vrnjen izdelek.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla preveri prodajalec in ga škodno oceni zaradi znižanja vrednosti vrnjenega izdelka, katerega stranki od vrednosti cene nakupa odbije ali vračilo celo zavrne.

Nedelujoč izdelek
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot velja v garancijskem listu ali za zamenjavo izdelka.

 

ZVTpot v43d. členu določa da podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakimi plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razne če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov in da potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali še podjetje predhodno ne seznani potrošnika , da ga bremeni ta strošek.

POGOJI procesa NAKUPA  (  TEHNIČNI KORAKI ZA SKLENITEV POGODBE – POMOČ  pri nakupu)

Glavne značilnosti izdelkov (surovine sestave, velikosti in barve, če so navedene), cene, posebne značilnosti in ugodnosti, načini plačila in dobave veljajo v času zaključenih naročil. Ti podatki bodo označeni z vsakim izdelkom. Cena izdelka , ki vključuje znesek DDV in stroške dostave, so vidni v košarici pred zaključkom naročila. Strošek dostave je mogoče videti tudi v drugih delih mesta. Vse informacije na potrdilu o nakupu, ki temelji na elektronskem posredovanju se pošljejo tudi na kupčev e-poštni naslov, naveden v registraciji . Vse cene izdelkov so v evrih (EUR) z DDV-jem 

Prodajalec bo obravnaval izbrane izdelke v košarici za registrirane ali neregistrirane uporabnike in kupca obvestila o potrditvi naročila, hkrati pa si pridržuje pravico do sprememb. V primeru odpovedi naročila ali spremembe dobave , bo spletna trgovina navedla razloge ter obvestila uporabnika na njegov e-poštni naslov ali ga komuniciral preko kontaktnega telefona.

Če kupec ne prejme obvestilo o potrditvi naročila, obstaja možnost, da je vpisala napačen naslov svoje e-pošte. V tem primeru se lahko stranka obrne na spletno trgovino po telefonu ali e-mailu , da zaposleni potrdi, da je vaše naročilo sprejeto.

Ob naročilu posameznih izdelkov, uporabnik / stranka (v smislu Zakona o varstvu potrošnikov), se mora strinjati s pogoji nakupa in jih potrditi , da se je pred podpisom pogodbe seznanil z informacijami objavljenimi na dome in njenih pod straneh, in sicer: ime , podjetje ali ime, identifikacijska številka in sedež trgovca, informacije in izdelki, ki so na voljo, kot tudi njihovo ime, lastnosti in ceno izdelka, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; informacije o stroških dostave izdelkov; kakor tudi informacije o načinu plačila, ter način in dostave izdelkov.

Spletna trgovina mora dostaviti do uporabnika / kupca (v smislu Zakona o varstvu potrošnikov) potrditev zgoraj navedene vsebine na papirju ali drugem trajnem nosilcu podatkov na voljo, čim prej in najkasneje ob dobavi izdelkov. Dogovarjanje s temi pogoji, se uporabnik / kupec strinja, da je obvestilo o potrditvi po e-pošti dostavljena na e-poštni naslov, ki ste jo navedli kot stik ob vstopu svoja naročila.

PLAČILO

Plačilo cen proizvodov  mogoče storiti na naslednje načine:

a) Plačilo po povzetju – blago se plača po dobavi pošti.  Plačilo je možno le z gotovino.
b) Plačilo s kreditno kartico – Poslujemo s kartico MasterCard ali Visa katero plačilo izvedete preko PAYPAL posrednika.
c) Plačilo s pošiljanjem položnice – Po potrditvi naročila bo spletna trgovina po elektronski pošti posredoval informacije, potrebne za položnico. Vsi podatki morajo biti pravilno vpišejo v splošni plačila in izvede plačilo v roku 7 dni.
d) Plačilo preko spletnega bančništva na TRR – nakup plačila preko spletnega bančništva vaše banke Po potrditvi naročila bo spletna trgovina po elektronski pošti posredoval vse potrebne podatke za izvedbo plačila.
č.) Plačilo preko PAYPAL plačilnega sistema.

Pri izbiri plačila kupec dobi na e-poštni naslov (naštete v vrstnem redu) vse potrebne informacije. Pri izbiri z plačilnimi kreditnimi karticami kupca avtomatično pripelje do varnih in varovanih območij SSL, na kateri je potrebno vnesti kartične podatke.

Denarni prejemek stranke pomeni, prejeto plačilo na bančni račun trgovca oziroma odobritve kreditne kartice kupca. Denarni prejemek na račun trgovca je viden naslednji delovni dan ali v 24 urah po plačilu. Plačila kupca storjena v petek so  vidne v ponedeljek.

CENA IN POGOJI DOSTAVE

Strošek poštnine se izračuna samodejno pri nakupu izdelkov – proizvodov kupljenih in je kot strošek poštnine zneskovno prikazan ločeno v košari pod ceno enega ali več proizvodov naročenega in je fiksen (vključno z DDV).

Dostavni stroški za Slovenijo znašajo od  5,50 EUR, odvisno teže oziroma pakiranja izdelkov in naročila.

Če prodajalec ne more zagotoviti katerega od naročenih izdelkov, bo prodajno osebje stopilo v stik s stranko po telefonu ali elektronski pošti, da bi razpravljali izmenjavo izdelkov ali odpovedi naročenih izdelkov. Vsi ostali naročeni izdelki bodo na voljo.

OPOZORILO ZA MOŽNE NEPREDVIDLJIVE STROŠKE DOSTAVE :

V kolikor nastanejo stroški z dostavo katere v najprej ni možno predvidevati in vračunati bo ponudnik obvestil kupca ter ga seznanil z novimi stroški dostave.

Strošek dostave se lahko spremeni in obračuna pri izračunu stroška naročila in ocenite storitve dostave.

Stroški vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti bremenijo kupca.

Menjava, PRITOŽBE IN REKLAMACIJE in finančno odgovornost

Če kupec prejme izdelek, ki ga želi zamenjati za drugo velikost ali drug izdelek , je to mogoče storiti s kontaktom  v spletni trgovini ali z posredovanjem obrazca za zamenjavo.

Naročeni izdelki so pakirani na način, ki je običajen za manipulacijo v prevoz / dostavo . Kupec mora preučiti paket, ko ga prejme.

Če kupec najde bistvene napake na blagu po prejemu, lahko odda pritožbo ali ugovori , ki se lahko vloži v pisni obliki na kontaktne naslove spletne trgovine.

STVARNA NAPAKA

Samostojni podjetnik nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot ( 37.člen ZVpot)  ima potrošnik pravico uveljavljati svoje pravice za  stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesec, od dneva ko je bila napaka odkrita.

Kdaj je napaka stvarna?  Kadar:

-artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

-artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

-artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

-je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko izpostavi kupec kontakt z spletno trgovino, ki bo zagotovila ažurno informacijo.

V primeru utemeljenih pritožb je mogoča prekinitev pogodbe z nadomestilom ali nadomestnim izdelek. V primeru poškodbe in / ali okvaro dobavljenega blaga, lahko kupec vrne izdelek na kontaktni naslov spletne trgovine prodajalca . Če pri pozornem pregledu prodajalec ugotovi, da je prišlo do poškodbe izdelka namerno / nenamerno mehanskimi postopki, ali nabiranje materialov, gumbi, sukanec, zadrgo, broška, kovice,nepravilno pranje, kroglice ali druge nepravilnosti ravnanja z izdelkom bo le ta zavrnjena . V takšnem primeru se določi za materialno odgovornost kupca za kupljenega izdelka.

VAROVANJE podatkov uporabnikov / strank

Spletna trgovina se zavezuje, da spoštujejo anonimnost in zasebnost spletne trgovine, in bodo podatki uporabljeni in se obdelujejo izključno za namene, določene s temi pogoji. Spletna trgovina lahko zbirajo osebne podatke, kot so ime, naslov, nacionalno identifikacijsko številko, telefonsko številko ali e-poštni naslov le, če jih uporabnik prostovoljno predloži spletni trgovini . Spletna trgovina ne odgovarja v nobenem primeru za kakršnokoli škodo, ki bi lahko nastale zaradi nepravilne ali nepooblaščenega ravnanja uporabnika uporabniških podatkov, in če vas ni na spletne trgovine. Če uporabnik sumi nepooblaščeno uporabo svojih podatkov o tem naj takoj obvesti spletno trgovino na e-mail naslov.

Spletna trgovina bo te podatke uporabila izključno za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti da bo imela boljši vpogled in razumevanje posameznih potreb in zahtev uporabnikov, kot tudi za izboljšanje kakovost storitev v spletni trgovini. Spletna trgovina lahko zbira in obdeluje podatke o uporabnikih brez razkritja identitete uporabnika in / ali osebnih podatkov, ki omogočajo razkritje identitete uporabnikov.

Spletna trgovina zbira in zapisuje podatke o naslovu IP (Internet ProtocolAddress) uporabnika ali lokacije računalnikov za upravljanje sistema, za odpravo napak, ki potrjuje nalaganje vsebine ali izboljšanje tehničnih vidikov internetnih storitev. Takšne informacije bodo uporabljeni izključno za namen izboljšanja naših storitev.

Spletna trgovinane beleži številk uporabnikov kreditnih kartic / strank ali bančnih transakcij. Zaračunavanje oziroma plačevanje s kreditno kartico spletna trgovina uporablja storitve tretje osebe, pooblaščeno banko, da z šifriranjem varujejo zaupne podatke.

UPORABA PIŠKOTKOV – ZAKAJ SO PIŠKOTKI POTREBNI?

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev; najpogostejše funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Razlogov za uporabo piškotkov je več. Uporabljajo se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju spletnih storitev (npr spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, o navadah spletnega uporabnika , itd. S pomočjo piškotkov lahko torej ocenimo učinkovitost zasnove našega spletnega mesta.

Spletna trgovina uporablja „piškotke“ z namenom zbirati nekatere podatke od vseh potrošnikov, vključno z neregistriranimi obiskovalci spletne trgovine. Piškoti so serije podatkov, ki jih sistem pošilja potrošnikovem računalniku, in se nato uporabljajo za identifikacijo računalnika, ko se uporabnik ponovno vrne v spletno trgovino.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Spletna trgovina ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Spletna trgovina ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komuniciranja na daljavo, le če temu uporabnik izrecno nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik spletne strani v zvezi z uporabo te strani nima nikakršnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva. Spletna trgovina Portia shop ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva.

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem trgovcem lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletni trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletni trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Platrofma za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

 

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Slov.Bistrica ,01.09.2020

Portia