Izberete naslov dostave, naslov računa, način plačila in način dostave. Trenutno imamo možnost plačil po povzetju, na trr bančni račun ali z kreditnimi karticami MATERCARD ALI VISA.. Po izpeljani proceduri, boste na vaš E-mail prejeli poročilo o izvedenem nakupu z aktivno spletno povezavo, preko katere lahko v vsakem trenutku spremljate status vašega naročila. Arhiva naročil
NAVEDBA TEHNOLOŠKIH SREDSTEV, KI OMOGOČAJO PREPOZNAVANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK, PRED ODDAJO NAROČILA / MOŽNOST UPORABE USTREZNIH,UČINKOVITIH IN DOSTOPNIH ELEKTRONSKIH SREDSTEV, S KATERIMI KUPEC LAHKO PREPOZNA IN POPRAVI NAPAKE PRI VNOSU PRED ODDAJO NAROČILA
Računalniški program za nakup na spletni strani je narejen tako, da opisani tehnični koraki in tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak, vseskozi vodijo kupca po vseh šestih korakih v nakupovalni košarici. Imena korakov, ki peljejo do sklenitve pogodbe so vseskozi prisotna. Uporabnik lahko kadarkoli klikne na že izveden korak
nakupa in se tako vrne nanj (recimo ponovno izbere 5.stopnjo: način plačila, ko je že na 6.stopnji: Potrditev naročila).
Kupec lahko tudi kadar koli, v vseh stopnjah nakupa, prekliče naročilo četudi zapusti spletno stran ali s ponovno osvežitvijo strani. V kolikor je uporabnik prijavljen, se v primeru, da v prejšnje ni zaključil nakupa s potrditvijo na gumb Potrditev naročila, artikel hrani v košarici, dokler ga sam uporabnik ne izbriše
iz košarice. Kupcu je tako omogočena uporaba ustreznih, učinkovitih in dostopnih elektronskih sredstev, s katerimi lahko prepozna in popravi napake pri vnosu pred oddajo naročila, tekom celotnega nakupnega procesa ter na povezavi
MOJA KOŠARICA, kjer lahko uredi celotno naročilo in vse podatke (Moj račun), ki jih je vnesel skozi prve 3.stopnje nakupa.
KO JE KUPEC PREGLEDAL KOŠARICO , POTRDIL SPLOŠNE POGOJE SE IZVEDE ZAKLJUČEK NAKUPA.
S tem korakom je postopek naročanja zaključen in se mu pojavi sporočilo na zaslonu ter posredovano naročilo na njegov e-mail. Prav tako bo kupec o statusu naročila avtomatsko obveščeni na mail, ki ga je podal pri registraciji.
—————————————————–
Naročilo je oddano!
Vaše naročilo je bilo poslano v nadaljnjo obravnavo!
Zgodovino in statuse naročil lahko spremljate na strani Moj račun, s klikom na Zgodovina naročil.
V kolikor se vaš nakup nanaša na artikle, ki se prenašajo, za ogled pojdite na stran Prenosi.
Če imate kakršnokoli vprašanje, nam pišite.
OBDELAVA NAROČILA OZ. STATUS NAKUPA
1. korak: pending – v obdelavi (naročilo v čakalni vrsti dokler ni vplačana kupnina)
Po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in navodila za plačilo, v kolikor ste izbrali način plačila – po predračunu. V tem koraku pogodba še ni sklenjena.
2. korak: processing (obdelava naročila) naročilo potrjeno Ko kupec vplača kupnino, naročilo potrdimo in kupca preko elektronske pošte obvestimo (obveščanje poteka avtomatsko preko nadzorne plošče programa – ko vpišemo status, program sam obvesti kupca na elektronski naslov, ki ga je podal ob registraciji), da smo prejeli kupnino, in da je
naročilo sprejeto. Naročilo je procesirano v vsakem primeru šele takrat, ko je vplačana kupnina. Kupec ima možnost vplačila po predračunu v roku 2-3 delovnih dneh, sicer naročilo zavrnemo. V tem koraku je pogodba sklenjena.
3. korak: shipped (blago odposlano)
Ko bomo blago pripravili in odposlali, vas bomo po elektronski pošti obvestili še o točnem datumu dostave. Vse pakete, ki so odposlani redno spremljamo preko poštnih ponudnikov. V kolikor pride do zamude pri pošiljanju, stranke obvestimo o novem roku dobave. V kolikor stranka ne prevzame paketa, se si paketi vrnejo v zbirni center (depo) poštnih ponudnikov. V kolikor stranka želi naknadno spremenit naslov dostave, lahko to stori kadarkoli na mail.
Spoštujemo slovensko zakonodajo in smernice na področju varstva potrošnikov.
4. korak: complete (naročilo je zaključeno)
Prevzem blaga je možno samo ob podpisu. Ko je blago prevzeto, stranko po elektronski pošti obvestimo, da je blago prejela. S tem je naročilo zaključeno.
NAROČILA PREKO E-POŠTE
Naročila preko e-pošte morajo vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, vaš kontaktni naslov/ali naslov kamor pošljemo pošiljko ter kontaktno telefonsko številko.
Po elektronski pošti Vam pošljemo predračun. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Ko je artikel plačan, smatramo nakup za verodostojen. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V kolikor oddate naročilo preko e-maila, Vas prav tako obveščamo o statusu naročila (npr. processing (prejeta kupnina), shipped (artikel poslan)
itn.)
ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec artikel že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo v roku 14 dni. V kolikor kupec ne poravna kupnine za naročeni izdelek v roku 3 dneh, naročilo zavržemo oz. prekličemo in označimo STATUS naročila: cancelled (preklicano).
Naročnik lahko vsa svoja naročila pregleduje po prijavi v meniju Moj Račun (desno zgoraj), s klikom na ikonco Vsa naročila. Ob vsakem naročilu, prejme naročnik, po elektronski pošti tudi povezavo do arhive posameznega naročila.
Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti! Svetovanje Ob morebitnih dvomih ali vprašanjih bomo zelo veseli vašega kontakta, zato nas pokličite po telefonu veseli pa bomo tudi sporočila na E-mail: