Reklamacije in vračila

Reklamacije in vračilo izdelkov 

Ko vračate artikle prodajalcu morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.

Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je:

Portia, Denis Šift  s.p. Prvomajska ulica 9  2310 Slov.Bistrica Slovenija.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na  (e-naslov: info@lasulje.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Pravica do odstopa ne obstaja za
• blago, ki je izdelano v skladu s specifikacijami kupca ali je jasno prilagojeno osebnim potrebam ali ki zaradi svoje narave ni primerno za vrnitev ali da se lahko hitro pokvari ali da bi bil njihov rok uporabnosti prekoračen,
• avdio ali video posnetki ali programska oprema, če ste odklenili priloženi medij,
• Časopisi, revije in revije.
garancija
Garancija je v skladu z zakonskimi določbami. Informacije o dodatnih garancijah proizvajalca najdete v dokumentaciji izdelka.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen  bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

ZVTpot v43d. členu določa da podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakimi plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razne če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov in da potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali še podjetje predhodno ne seznani potrošnika , da ga bremeni ta strošek.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vračila paketa . Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (skladno s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako potrebno priložiti takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.   Če trgovec oceni, da blago ni vrnjeno v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si slednji pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne – in tokrat nepreklicne – dostave takšnega blaga kupcu na njegove stroške.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Prosimo, da nam pri odstopu,  vračilu ali zamenjavi izdelka izpolnite obrazec:

Obrazec si lahko izpišete –  obrazec vračilo izdelkov download v wordu  logo word download 150x150 - Reklamacija ali vračilo izdelkov ali pdf ->  logo pdf dovnload 150x150 - Reklamacija ali vračilo izdelkov

Vi kot kupec krijete neposredne stroške vračila blaga!!

———————————————————————————————-

OBRAZEC  obvestilo od odstopu pogodbe in vračilo pošiljke pošljete na  :

PORTIA SHOP  Prvomajska ulica 9 2310 Slov.Bistrica  Slovenija

Lahko nam tudi posredujete  e-mail z naslednjo vsebino :

Obveščam vas, da odstopam od pogodbe za naslednje artikle :

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Datum in št. računa :_______________________

Ime in priimek kupca :_____________________________

 

Naslov kupca : _____________________________________              Tel: ____________________

 

Vračilo kupnine se vrne z bančnim nakazilom na posredovano številko bančnega računa :

 

SI56 ________________________________________ odprt pri ______________________________________

 

Datum :                                                                                                                                    Podpis kupca :

 

—————————-                                                                            ————————————

 

————————————————————————————————————–

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stroški vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti bremenijo kupca.

REKLAMACIJE IN GARANCIJA

 

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirajte preko telefonske številke ali preko e-maila  , pošiljke pa vrnite na naslov trgovine, ki je naveden na kontaktni strani. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema garancije ni, v kolikor ta ni posebej navedena in da ima izdelek garancijo.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Ko odstopate od pogodbe  morate prodajalcu  preložiti izjavo ali obrazec za odstop od pogodbe.  Priložite tudi kopijo računa